روزهای آلبالویی من

منجلاب

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ

یه وقتایی ادم چنان می افته تو منجلاب ک خودشم نمیدونه چطور باید بیرون بیاد ... منم الان تو همون وضعم ... چقدر سخت بود مسئولیتی ک آدم قبول کرد ... انه کان ظلوما جهولا !!! 

در راستای بیرون اومدن از منجلاب دو تا از اکانتای اینستا گراممو حذف کردم. امیدوارم دوباره خر نشم ... 

دیشب شام رفتیم خونه مادرجون . گاهی واقعا دلم میگیره ک مادرجونی ک تا چند وقت پیش سالم بود حالا مشکل قلبی و مغزی و پا و قند و فشار و... چقدر ناراحت کننده است ک شکسته شدن نزدیک ترین کسانت رو ببینی !

امروز کوییز دارم کلاس زبان هیچی ام نخوندم ... دیروز اقای ناظری زنگ زد به زور مجبورم کرد براش ترجمه کنم ۲۰ صفحه کل تایم روزم رو گرفت 

امروز بعد کلاس میام خونه و به درسم میرسم 


  • Red Star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی