روزهای آلبالویی من

بک گراند ردیف vc

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ب.ظ

امروز تونستم به المان ردیف ویژوال کامپوزر (VC) بک گراند تصویر بدم و ارتفاعش رو تنظیم کنم.. الان چند روزه درگیری این مسئله ام. خدا رو شکر که حل شد

مدتیه دارم ویژوال کامپوزر رو یکی از افزونه های وردپرسه کار میکنم. وردپرس سیستم جالبیه در واقع نیاز زیادی به برنامه نویسی نداره و اکثر مولفه هاش آماده هستند.


دیشب یکی از معدود شب هایی بود که توش خواب ندیدم و امروز انرژی خوبی دارم . دلم میخواد کم کم شروع کنم برای کنکور ارشد درس بخونم ولی باید کمی به خودم سختی بدم و صبحا زودتر بیدار بشم و این یکم برای کسی که هر روز ساعت 10 بیدار میشه سخته.

ولی دلم میخواد دوباره برم دانشگاه و همه کاستی های دوره لیسانسم رو جبران کنم. این بغض مثل یک گردو توی گلوم گیر کرده که باید جبران کنم و بخودم ثابت کنم که من دختری نیستم که به نمره فبولی راضی بشم
  • Red Star

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی